Lansinohun biberonunu önerebilirim aventten sonra tek geçerim rahatlıkla içiyorlar gaz da yapmıyor hatta anne memesine daha yakın bana göre aventte ağızlarını tam açamıyorlar kavrama hareketi oluşmuyor yani lansinoh o açıdan daha iyi geliyor bana , birde meme tutmama sebebini bilmiyorum tabi eds denediniz mi bende çok uğraşmıştım