Efeninannesi5 benim kızım da 28 aylık 29 olacak arada hala sallıyorum gündüzleri mecburen ama gece için bıraktım. Şöyle yaptık, ilk önce yanına yattım onunla beraber masal anlattım gün içinde yaptıklarını ve dua okuyarak uyuttum yani sesimi asmr gibi düşünün kısık bi tonda tutarak. İlk günler 1 saatten uzun sürdü uyuması bi bebeğim daha olduğu için bazen mecburen kalktım babasını istemedi ağladı vs ama uyudu yine de. Sonra kitap okumaya çevirdim masalı uyuyana kadar kitap okudum bu sefer dinlicem diye uyumaz oldu 😅 yine 1 saat sürdüğü oldu ama çok uykusu olduğunda kısa da sürmeye başladı kendi uyumayı öğrendi. Şimdi kitaptan 1 hikaye okuyorum iyi geceler diyip yanına yatıyorum uyuyunca kalkıyorum ama kendi kendine uyumayı öğrendi dün gündüz kendisi uyudu ben yanına yatmadan. Yavaş yavaş uzaklaşıp tek başına uyumayı da öğretirim inşallah şimdilik buna şükür🫶🏻 ha yatağa da şöyle ikna ettim yalan değil gerçekten sallarken ayak bileğim ağrıyordu istersen baban sallasın istersen benle yatakta yat dedim babasını istemedi mecburen yattı mutlu olsun diye masal anlattım işte gerisi anlattığım gibi