Kızım 11 ay 4 günlük demir ve d vitamini kullanıyoruz rutin olarak. Doktora sordum bugün 1 yaşına geldiğinde 600 ıu d vitaminine mi geçeceğiz diye bana dedi ki vitaminleri elindekileri bitir kullanmana gerek yok. İştahsızlığı olursa gelirsin tahlil yaparız. Ama ben instagramda takip ettiğim doktorlardan gördüğümde 4 5 yaşına kadar yaz ayları hariç d vitamini öneriyorlar. Sizce ne yapmalıyım siz kullanıyor musunuz. Ben demiri bırakmayı düşünüyorum iştahsızlığı vs bi sorun olursa doktora giderim ama d vitamini bırakma taraftarı değilim zaten yaşadığımız yerde güneş görmüyoruz kış mevsimi evden de çıkmıyoruz