Bugün doktor kontrolümüz vardı bebeğimin sarılık değeri 19 çıktı doktor 16-17 olsa bile yatış vermezdim ama 19 yüksek geldi risk almayalım dedi yatış verdi. Bende yanında kalıyorum mavi ışık veriyorlar ona ama çok üzülüyorum ertesi güne çıkarsınız büyük ihtimal dedi doktorum sizce sabaha kadar geçer mi kafama taktım uyku uyuyamadım