Kızlar merhaba eşimin kardeşi askere gideceği için sürekli misafir mevlid derken kalabalık ortamlara girdi biz 4 aylık kızımla evdeydik kalabalığa sokmak istemedim eşimde de hafif gıcık öksürük olmuştu o yüzden o salonda yattı bebeğin yanına maskeyle geldi derken geçen salı gece bir anda ateşlendi acile gitti ciğerlerine de inmiş biraz domuz gribi dedi doktor ben de kızıma bulaşmasından korktuğum için eşimi köye gönderdim 6 gün orda kaldı enfluviri de kullandı son 2 gün içmedi o günkü ateşi dışında da sonra başka bir belirtisi olmadı bugün eve geldi maske falan takmasına gerek yok dedi annemler çıkardı o da ama artık bulaşmaz değil mi korktum biraz o kadar sakınıp dikkat edip sıkıntı olmasın