22 aylık kızımın ilk oyun tecrübesi olacak. Bir haftadır okula gideceğiz diye anlatıp hazırlıyorum onu.
Bende çok heyecanlıyım severse devam etmeyi yaza da yarım gün ile başlayan bir kreş süreçine girmeyi düşünüyorum.
Siz oyun grubuna gittiniz mi? Nasıldı?