blogbyirosh benim ek gıda sürecim ve sonrası gayet iyiydi .
Yeni doğan dönemi bir kaç kez fışkırır gibi kusmaları oldu ama onu da reflü yatağı ile çözdük zaten uzunda sürmedi .Hiç bir zaman öğürme, kusma vb gibi durumlar olmadı . 7-8 aylıkken katı gıdaya geçmiştik.
1 yaşından sonra cok zor gecen diş dönemiyle birlikte hastalıklarla tanıştık
Şu an 4 yaşında ve bu yaz birden bire başlayan yeme reddi, öğürme, mide bulantısı başladı .
Ama nörolojik bir durum cıkmadı .
Doktor hikayemizi dinleyince ki reflu şüphem var dedim endoskopi istedi babamız da izin vermedi sonra reflu ilacı kullandık ama şikayetler geçmedi ve ben Tamamen psikolojik diye düşündüm ve doktor doktor gezmeyi bıraktım çünkü bu süreç cocuğuda çok etkiliyor.
Aynı dönem müthiş bir kıskançlık inat ve huysuzluk başladı ben de mental olarak zaten diplerdeydim kaba davrandım çocuğuma ve bence beni en hassas yerimden vurup bana tepki olarak yemeyi bıraktı ve
Şu an 4 yaşında hergün aynı şeyleri yiyor
Yedikleri her çeşit meyve, her çeşit kuruyemiş, 4 çeşit sebze( onlarda haşlanmış ) patates kızarması, balık,köfte, tavuk şiş ve lahmacun başka asla hiçbirşeyi yediremiyorum
Geniz eti ve bademcik olmamasına rağmen yine 2 ayda bir boğazdan alıyor şifayı ama ayakta atlatıyor . Belki de alerjisi var ama asla teste izin vermiyor.
siz gastroenteroloji doktoruna gittiniz mi ?