brglllckrrr Kızlar 19 aylık oğlum her sabah çiş göbeğine kadar ıslak oluyor bu durumu yaşayan varmı yaşayan sonradan düzelen çare arıyorum hangi bez markası iyidir kullanmadığım da kalmadı
Deletedmom_215 brglllckrrr Prima premium care e geçebilirsiniz. Bizde hiç böyle sıkıntı olmuyor. Yakın zamanda ablamda bu şikayetten dolayı primaya geçmişti o da artık tasma olmadığını söyledi.
Cokie brglllckrrr Yanları lastikli olanlar çok iyi aynı problemi yaşadım bende goon bebek bezini tercih edebilirsiniz e bebekte satılıyor.
brglllckrrr Dilaramomy değiştiriyorum hatta bazen daha fazla geceleri bir damla bi çiş olsa bile değiştiriyorum ama sabah kalktığımız da yine aynı prima hariç hepsini kullandık bi denemediğimiz prima kaldı evet