Ahdevefa doğanlar diye bahsediliyor genelde söylediğiniz sıkıntılı tipler. Her şehirde var böyleleri. Bende Konyalıyım köyündeniz ama annemler şuan Selçukluda oturuyor gayet güzel. Meram tarafları daha nezih. Konya çok büyük belediyeleri genelde sıkı çalışıyor parklar bahçeler konusunda adım attığınız yerde yeşil alan bulursunuz bunalınca çıkabileceğiniz. İş imkanı var tabi ama hangi mesleğe göre daha iyidir nasıldır bilmiyorum. Gezilecek tarihi yerleri, avmler, müzeler, mesire alanları vs yeterli. Geneli muhafazakar bir şehir ve insanı sen onlara nasıl yaklaşırsan o şekilde karşılık veren insanlar. Selçuklu Karatay ve Meram merkezde olduğu için oralardan bakın siz evlere çünkü o kadar büyük bir şehir ki mevkiye bakmadan giderseniz ücra bir ilçeye de gitmiş olabilirsiniz. Okul konusunda da yeterli. Zorlanmadan alışırsınız diye düşünüyorum şuan hangi şehre gitseniz illa başta bir bocalarsınız çünkü ilk defa yaşayacağınız için 🌼