Benimde düm 19 aylık oldu sürekli bıgıl bıgıl konuşuyo biraz doğduğundan beri inat var kendi istediği olsun istiyor hep kitap okurken kendisi istiyor gel,al,ver, bay bay, alo gibi kelimeleri anlıyor kendiside kendince datta, dede, anne, attı gibi kelimeler söylüyor erkek son zamanlarda normal mi diye çok kafam karışıyor