Selamun aleyküm anneler ben mastitle uğraşıyorum yaklaşık 25 gündür aşırı ağrılı acılı bi süreç genel cerraha gittim ultrason crp temiz çıktığı için ilaç vermedi 10 gün üstüne aile hekimine gittim o klamoks 1000 lik verdi bugün kullanmaya başladım bu ilacı kullanıp mastite fayda bulan varmı :(