likeli hamileyken verilen hiç bir vitamin folik asit içmedim, çocuğuma 6. Aydan sonra hiç bir aşıyı yaptırmadım çocuğum alerjik reaksiyon gösteriyordu. Sağlıklı bir bebek. Şuan 22 aylık. Çocuğuma demir damlası alerji yaptı, sadece gıdalarla demirini yükselttim, paketli gıdalardan uzak tuttum, ekranla geç tanıştırdım. İlerde bizi ne bekliyor bilemem ama bugün için herşey yolunda. Amerika’da aşılanma yok, ilaçta yok bilginiz olsun… Amerika’da bitki çayları var… Amerikanın aşılanmama sebebi ise 3 kuşak. Yani 3 kuşak aşılıysanız çocuğunuz aşılanmasına gerek yok bizde 3 kuşak aşılıyız ben annem Anaannem…. Amerika’da ilaç olmadığını nerden biliyorsunuz derseniz Anaannem gitti ve gitmeden önce ilaçlarını Türkiye’den stoklayıp gitti, orda ilaç sayısı az ve sınırlı. Yani basit bir ağrı kesiciyi bile doktor en son veriyor