uykumvaarr Bebeğim yeni 21 aylık oldu ve 85-90 civarı kelimesi var ikili cümle de kuruyor ama ablam yok ne zaman konuşacak yok anca başka bir şey bildiğin yok falan diyip sinirimi bozuyor gelişimi gayet normal değil mi? Sizinkiler kaç kelime söyleyebiliyorlar geri mi gerçekten?
Tuqbaaa uykumvaarr benim oğlum 26 aylık hala iki kelimesi yok tam konuşamıyor bile her kafaya bakarsak kafayı yeriz her ağızdan bi laf gerçekten bende bıktım öyle boş boş konuşan insanlardan doktora götürdüm bişey yok Tv izliyordu tamamen bitirdim Tv işini ama yinede az kelimeler zamanı var demekki sabrediyorum 😔
Happyymom27 uykumvaarr benim bebeğimde 21 aylık anne baba dede dışında kelimesi yok biraz üstüne gidince bilerek söylemiyo bende takılıyorum ama bakalım sizde kafaya takmayın millet konusur onları memnun etmek ne yazıkki çok zor 🙃🙄
Nefnanmom uykumvaarr bence gayet iyi, ikili cümle söyleme yok bizim, ama bayağı kelimesi var, şarkı falan söylüyor hayvan sesleri var, 1den 10a kadar sayma var bence gayet normal
uykumvaarr Tuqbaaa bir de sürekli kıyaslamalardan gına geldi bana da. Her bebeğin gelişimi farklı gerilik olmasın da erken konuşmasına da gerek yok yani acelemiz mi var sanki
Tuqbaaa uykumvaarr aynen bende bıktım her ağızdan bi laf bir ay piskolojim bozuldu agla ağla yok araba tekerlerini oynuyor yok el alkışlıyor yok zıplıyor kesin bişey var bu çocuktan artık hayatı kendimede cocugumada eziyet etmeyecek kimsenin lafına bakmayacam