Arkadaşlar bebeğimin kırkı çıkana kadar hep yarım kundak yaptım ..( doktorum yarım kundak yapabilirsin dediği için)
Daha sonra her uykuya geçmede zorlandığı için sallarken de yarım kundağa devam ettim ve gerçekten daha rahat hissediyordu kendini… ( Bu arada bu konudan aşırı derecede muzdaripim üst komşu ablam ayağında sallamaya alıştırmıştı ben böyle istemiyorum dedikçe sus ben iki çocuk büyüttüm böyle rahat olur bir yandan sallarsın bir yandan yemek yersin demişti.)
Şimdi asıl sorum şu bebeğim 21 aylık olacak 5 gün sonra ama hala kundaksız rahat uykuya dalmak istemiyor şimdi ki kundaktan kastımız yatar ellerini kenara koyar ben ellerini ya tülbentimle ya da onun kundak battaniyesi ile önden sararım hatta fotoğrafını ekleyim daha iyi anlaşılır.
Sorum şu artık büyüdüğü için ben böyle yapmasam mı diye düşünüyorum fakat artık galiba alıştığı için kundaksız aslana uyuyamıyor inanın 2 saat bile sallıyorum ama uykuya giremiyor bir türlü, mesela öyle uykularında kundağı açtığım da yarım saat uyuyorsa kundağı açmadan beşiğine yatırırsam 1 saat uyuyor , evet şuan bana göre hiç bir sorun yok ben yeter ki nasıl rahat uyursa öyle yaparım ama acaba yanlış mı yapıyorum artık kesmem mi lazım ? Resmen uyku desteğimiz kundağımız yanii..
Buna alışırsa büyüdüğünde de ister mi diye düşünüyorum mesela ben sağ tarafıma yatmaya alıştığım için asla ama asla sol tarafıma ya da yüz üstü yatamıyorum 🤦🏻♀️
Sizce ne yapmalıyım?