Ana kucağına benimki de fena alıştı 5.5 aylık bi ara ne güzel unutturdum diodum snra mecburen yine ona gerek duyuyoruz.
Gece gindüz onda uyuyor. Yatağında uyuyunca ağlıo
İlk gündüz uykularıyla başlamayı düşünüyorum ama 2 gündür ağladığı için mecburen geri döndük