15 aylık azı disler çıkacak sanırım elleri sürekli ağzında ve akşamdan gece 12 1 e kadar 1 haftadır çılgın gibi ağlıyor resmen krize giriyor. Calpol veriyorum, parmak kaşıyıcıyla dişlerini kaşıyorum soğuk yoğurt yediriyorum diş jeli sürüyorum ama ne fayda azı disler bukadar huysuzluk ağlama krizi yaşatır mi merak ediyorum başka bı derdi mi var acaba birde yarın bexsero menenjit aşımiz var 😩 başka ne yapabilirim?
bugün tetagil sipariş verdik bide onu deneyeceğim. . En son tükendim az önce bıraktım kendi haline 5 dkika boyunca müdahale etmedim resmen sesi kısıllana kadar ağladı aldım kucağıma öptüm okşadım gezdirdim, besigine yatırdım tam ağlayarak ayağa kalkacakken uyuya kaldı.delirmek üzereyim.