ollaluna7 Duux Alkon modeli ya da Baby Care Multiflex modeli mama sandalyesi kullanan var mı acaba varsa memnun musunuz
ollaluna7 Dilaramomy bende de Kanz Ecofix var şuan bebeğim 16 aylık ama ayak koyma yeri yok bir de içi dar gelmeye başladı içinden çıkarırken bacakları sıkışıyor o yüzden yeni alsam mı diye düşünüyorum
merveipkknn Dün baktim ebebekte nuna zaaz diye bi mama sandalyesini cok begendik almak üzereydik ama biraz pahali oldugu icin isimiz bitince rahatca atamam onu diye almadim😅 elele marka bi tane siparis ettim kucuk yer kaplamaz pahali degil