Mothertwins Merhaba ikiz anneleri çocuklarıma tuvalet eğitimi vermeye karar verdim bugün 2.günüm birisi kendini daha güzel ifade eder ve tuvalete her oturttuğum zaman yaptı 2 kere çiş kaçırdı altına bu çok normal ama diğer çocuğum daha sık altına yaptı kendileri çişim geldi vs demiyorlar ben oturtturdukça varsa yapıyorlar demek istediğim birinden başlamam mı daha mantıklı ikisini de aradan çıkarmalımıyum süreç çok zor geldi bana 2 çocuk bilirsiniz 🥹
sabriyeinalerkan Mothertwins ay benimde 27 aylıklar başlamak istiyorum ama ayrı ayrı mı beraber mi bilemedim bir kız Bir oğlan süreç nasıl olacak bakalım inşallah kolaylıkla atlatirsiniz sizde
queen_bee Bence 2sini bir arada götürün, çünkü birini alıştırıp, 2.ye başlarsanız çok sabrınız kalamayabilir, en azından 2 si bir arada çıkar, zorlu bir süreç kolay gelsin😊