Hanımlar acillll
5 aylık bebeğim var
Anne sütü +mama şeklinde ilerliyorduk
İlk başlarda mamayı az isterdi iştahsız bir bebek zaten 5 aylık olmasına rağmen 60-90 ss zor içiyor
10 gündür gündüz meme reddi başladı gece saat başı kalkıp emiyordu artık geceleri de yavaştan beni reddetmeye başladı ne yapmalıyım acil
Phlips avent kullanıyorum kaç numara biberon ucu almam lazım?