Bebeğim 2.850kg doğdu şimdi 9 aylık kilosu 7.850 iştahı yerinde ek gıdada ne bulduysa yer ama mama az içiyor istemiyor emmiyor da beni çok da kaka yapıyor ne yaptıysam kilo aldıramıyorum akranlarına göre küçücük kalıyor çok üzülüyorum artık kendimi kötü hissediyorum yetersiz gibi yardım edim ben napayım persentilde %10 dilimde ne yaptıysam yaramıyor