rey077 bende 33. Gundeyim asla bakmiyorum kendime bu kotulugu yapmak istemedim,(normaldede piskolojik manyagim o goruntuyu unutamam) on tarafim cok genislemis geliyor banada arka taraf iyilesmis gibi geliyor. İlknkontrolunuzde doktor ne demisti, bence 40ta tekrar kontrole cagirmalari lazim zaten ya.