Merhaba hanımlar bebeğim 12 aylık oldu. Düzenli bir uykusu vardı gündüzleri 2 kere uyutuyordum aksamda 8 8.30 gibi uyuyordu sabahta 8 de falan kalkardı. Ama şimdi gündüz ve gece uykusuna çok zor geçiyor en az yarım saat uğraşıyorum. Acaba tek uyku mu istiyor yoksa uyku gerilemesi mi var bu ayda bilemedim. Gündüz bir kere uyutmayi denedim ama akşama kadar dayanamıyor sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Siz kaç uyku yapıyorsunuz bu normal mi