ilkekryl bizde 4 ay 15 günlüyüz evet artık uyuturken çığlık çığlık meme reddi yapıyor sakinleşince tutuyor..özellikle öğlen gündüz uykusu artık yok gibi..Zar zor uyutuyorum gündüz kucak istiyor..öyle sakinleşiyor.Normalde gece 11 gibi yatardı, şimdi 8 buçuk 9 gibi derin uyuyor..şaştım kaldım sevinsem mi üzülsen mi🌸