Merhaba anneler, ben 19 ay önce sezeryan doğum yaptım. Doğum yaptıktan yaklaşık 1 yıl sonra mide bulantıları yaşamaya başladım. Aylardır her sabah midem bulantısı ve mide yanmasıyla uyanıyorum. Gün içinde en ufak açlıkta midem aşırı bulanıyor kendimi kötü hissediyorum. Hamilelikten önce bulantı nedir bilmiyordum. Şimdi ramazanlık geliyor oruç tutucam ama böyle devam ederse napıcam bilmiyorum. Aranızda bu durumu yaşayan varsa anlatabilir misiniz ?