merhaba anneler, 37 haftalık doğum yaptım. doğum sonrası sarılık sebebiyle hastanede yatışımız oldu o süre zarfında da bebeğin sürekli karnı doyması gerektiğinden kısa süreli emzirme çoğunlukla biberon ile sağdığım sütü verdik. meme reddi yok ama göğüs ucum küçük olduğundan tam anlamıyla kapamıyor ya da kapana kadar çok efor sarfediyor yoruluyor. sorum şu, kullandığım silikon ucun uç kısmı çok geniş yani meme ucu ile silikon ucun arasında çok mesafe var ağzında tam olarak kavrayamıyor. bu silikon uçların ebatları var mı yoksa hepsi standart tek boy mu? sürekli sağmak çok zahmetli çözüme ihtiyacım var.