gozde_88 bir bilgim yok üstte kalsın. Çok geçmiş olsun kuzucuga çok üzüldüm 🥺 tez zaman da iyileşir insallah. Bebeğime değil de kendi başıma geldi hamileyken hemde boydan boya kaynar süt dökülmüştü Lr alovero nin yanık kremlerini kullandim ve zeytinyağı çok şükür ne açısı ne izi kaldı, bebeklere kullanılır mı bilmiyorum bı araştırın mutlkaa çok etkili 🙏