Bebegım 19 ayına girecek sürekli doldur bosalt oyunu yapmak istiyor. Bir kaptan digerıne. Sabahtan aksama kadar versem oynar. Yemegı ancak boyle yıyo. Ve yabacılardan cok korkuyor. Tanıdıklarından korkmaz 40a yakın kelimesi var. Goz teması var ama uzun sure bakmaz. Komut alma cok iyi. İşaret parmağı aktif devamlı. Sarılmayı sevmez. Doldur bosalt oyunu otizm miş miş bu miş diyenler benı korkuttu zaten evhamlı biriyim. La havle nıye bırden insana bunu derler. Daha bugun ataturk dedi. Yeni kelime. Anne baba eve gelince sevinir. Teyze dayıya cok düşkün. He evet sadece yabancılardan korkması benı düşündürüyordu.