Yrkli55-55 Bebeğim koltuktan düştü arkamı dönüp bir şey alacakken baktım yerdeydi ve ağlıyordu 2 dk ağladı kanama şişme kusma vs olmadı bir şey olur mu acaba
Elika00 Yrkli55-55 koltuk yüksekliğin ne kadardı ? Muhtemelen hiçbirşey olmaz tabi ki gözlemle. Gözlerde kayma,huzursuzluk,sersemlik,kusma gibi tepkiler görürsen hemen acile götür.
serapdk Yrkli55-55 4 saat uyumasın. Kontrol edin. Kusma vs olursa hemen hastaneye gidin. Genel durumunu siz daha iyi bilirsiniz. Normalden farklı bi durum olursa hastaneye hemen. Çok geçmiş olsun. İçinizi ferah tutun. Kontrolünüz altında olsun. Uyumayın başını bekleyin. 🙏🏻💕❤️🌺
TulayGeriDon Yrkli55-55 bende geçen hafta düşürdüm. Koltuğun yüksekliğini ölçüm 40 cm. 1 dk bile ağlamadı. Şişme kızarıklık morarma yoktu. 2 saat uyutmadim Sonra düştükten 6 saat sonra kustu 112 arayıp bilgi aldım. Doktor görsün dediler. Hemen sağlık ocağına gittim Doktor muayene etti. Kafasına ve göz takibine baktı. Birsey yok kusmasi fiskirma tarzı olursa sıkıntı dedi. Benim kızım normal kustu fışkırarak değil. 72 saat çok önemli sürekli izle dedi. Çok şükür birsey olmadı. 112yi arayın bilgi alın yine de. Onlar duruma göre doktora götürün veya götürmeyin diyorlar
Yrkli55-55 Elika00 çok şükür hiç biri yok tek çocuğunu düşüren benmişim gibi bir his oldu içimde çok kötü oldum ilk düşüşü olduğu için sanırsam
ezgiii12490 Benimde eşim düşürdü 50 cmden fazla 24 saati geçti şuan siz izleyin bisey olmaz allahin izniyle melekler koruyor onları kaç aylik ve düştüğü yükseklik ne kadar bide kafa üstü mu nasıl dustu