Umutegem ElifBEG ben yaptirdjm cnm hafif bi ates ve huysuxluk oldu o kadar cok sukur . Suriyeliler frlan geldigi icin dozunu 2 e cikarmislar asinin
ElifBEG Ipegim bence yaptır canım normalde 1 yaşında yapılıyormuş ama erkene almışlar 9 aylıkken yapılıyormuş artık sağlık ocağından aradılar beni
Ipegim ElifBEG bizim asm bize bıraktı arayıp çağırmadılar canım biz de eşimle 12. Ayda yaptırmaya karar verdik şuan 10,5 aylığız zaten sanırım yüksek riskli bölgelerde çağırıp yapıyorlar
ElifBEG Umutegem evet canım banada aynısını dedi hemşire suriyeliler yüzünden arttı dedi bizde ne ateş ne huzursuzluk olmadı çok şükür