haticess0 Kızlar ilk defa yaş pasta yapıcam da aldığım pasta kremasında margarini sütü ve hazır karışımı mikserle çırpın diyor margarin tadı gelmez mi öyle ağır olmaz mı sizler koyuyor musunuz ?
aleksandralarossa haticess0 hem güzel olmaz hem sağlıksız. Yıllardır pasta yaparım giç margarin koymadım. Pastacı kreması yaz YouTube şahane tarifler çıkar 🌸
haticess0 aleksandralarossa ya aslında kolaylık olsun diye toz karışım aldım da ama margarin koymicam sanırım kötü olur