Bebeğim 7 buçuk aylık 4. ayından beri çok sık hasta oluyor . Sık sık ateşleniyor tıkanıklığı oluyor burun akıntısı oluyor arada öksürüğe çeviriyor bazen sadece bu kadarıyla kalıyor . Ateş 38 i bulmuyor pek 37 lerde seyrediyor . Doktora da bi kere götürme ihtiyacı duyduk hırıltısı vardı ciğere iner diye korktuk onun dışında hep evde nebülle burnunu serumla yıkamayla vs geçirdik genel olarak keyfi de pek etkilenmiyor bir iki gün az keyifsiz oluyor çok şükür . Ama bu durumu çok sık yaşıyoruz neredeyse on günde bir bazen iyileşiyor bir hafta sonra tekrar . Normal mi acaba ?