Bana normal geldi açıkcası
Ben de ağustosta doğum yaptım 40 gün kanamam oldu sonra bir daha olmadı. Ben de yorulduğum zaman ya da biraz yürüyim hemen kasıklarım ağrıyor. Doğum yaptığın için normal diyo doktorum da. 1 sene bebek düşünme, 2 sene de kendine dikkat ediceksin dedi ağır kaldırma, fitness filan yapma dedi mesela
Ama geri çekilde bi korunma değil o yüzden çok dikkatli olmak lazım