Kızlar yaa yoruldum artık daha dün hiçbişeyi yoktu bugün çeşme gibi akıyor burnu. Ne yapmam ne kullanmam lazım. C vitamini şurup başladım. Gene uykusuz geceler bekliyor beni. Sabah aşağı akıyor yatınca genzi akıyor uyuyamıyor. Geçti geçti geçmedi öksürk antibiyotikle devam ediyor yoruldum yaa🥺