Rabiiul 7 ay 14 günlüğüz, biz ne zaman sofraya oturursan onu da o zaman oturuyorum biraz bizi izliyo biraz ona da veriyorum abartarak nam nam filan yaparak yedirmeye çalışıyorum ama asla zorlamıyoorum mesela oldum olası kahvaltı öğününü sevmedi. Akşam çay içmeye eşimle masaya oturunca direk radarları açıp yanımıza gelmeye çalışıyor, orada yemek yendiğini öğrendi mesela. Benim kız da ona özel yaptığım (tadım süreci hariç) hiç bi şeyi yemedi. Şuan bizim yediklerimizi yiyo