Biskusunannesi 😃benim kuşta aynı emip kusup devam ediyor sürekli kolumda kafası sırılsıklam oluyor yazık kulağı falan acıyordur diye üzülüyorum ama o mutlu 🤣,konudan bağımsız yazdım ama okuyunca aynı biz dedim şükür bir şekil bozukluğu ile karşılaşmadım ben , sadece zar zor olsada yatağa yatırınca sırtüstü yatıyorum