semanur61 Adetime 10 gün kala aşırı göğüs uçlarımda ağrı dokununca bile acıyordu ama test yaptığımda negatifti bugün adetim 1 gün geçiyor ve test yaptığımda ikinci çizgi beyaz çıktı hamile olabilir miyim