BongomyaPrensi Sizce kullanımı nasıl olur zamanla bi sorun yaşar mıyım etrafımda kullanan yok cam olduğu için de iz vs. Açısından biraz çekiniyorum kullanan var mı varsa deneyiminizi benimle paylaşır mısınız
uykuseveruykusuzanne BongomyaPrensi Fotoğraf göremedim. Ben de cam sehpa kullanıyorum. Parmak izi oluyor ama zaten normal sehpalar da toz oluyor. Bence kullanım açısından bir zorluğu yok
meltee007 BongomyaPrensi çok güzel çok şık fakat 6 ay içinde heryeri ayrı sallanmaya başladı camlı olanlar
Elika00 BongomyaPrensi çocuğunuz varsa asla almamanız gerektiğini düşünüyorum. Yani çok hareketli olmasa bile birşey fırlatır korılır ve heryer cam..
BongomyaPrensi uykuseveruykusuzanne Şimdi attım görebilirsiniz birde ayrı sehpalarini alicam kullanan bi kac kisi sallandigini yazmış
BongomyaPrensi tubasd oğlum 4 yaşında uyarınca dinleyen bi yaşta aslında çok sorun olacağını sanmıyorum çocuk açısından
uykuseveruykusuzanne BongomyaPrensi şimdi gördüm. Bu tamamen cammış. Benimki bu tarz değil. Pek güvenli gelmedi bana. Çocuklu evler için uygun değil bence tercih etmeyin. Ben olsam etmezdim. Kendi sehpamın fotoğrafını atıyorum
tubasd BongomyaPrensi yanlışlıkla üstüne düşer ayağı takılır çarpar başka biri kırar etrafa dağılır ayağına batar kanatları çok sivri kafasinkolu bile değse tehlikeli binbir türlü ihtimal ama dediğim gibi benim düşüncem 🌸
Kuzularinanasi BongomyaPrensi evde cam kapi masa vs hic guvenmem.cocuk varsa heleki.evet estetik guzel gelebilir ama ben olsam asla tercih etmem.her esya tehlike arz edebilir ama cam olunca daha riskli bana gore.
BongomyaPrensi Kuzularinanasi evet çok haklısınız ama neredeyse her yere baktım fakat zevkime uygun bişey bulamadım varmı önerebileceğiniz
yagmurkokusu_ BongomyaPrensi bende yuvarlak füme olanı vardı el izi hele küçük çpcuk varsa sıkıntı en son kocam kül tablası düşürmüş kırıldı ahşaba çevirelim dedik.
BongomyaPrensi yagmurkokusu_ Peki nasıl bi model alabilirim sizce çok estetik ve güzel duruyor modellere baktığımda pek zevkime hitap eden bişey de bulamıyorum
yagmurkokusu_ BongomyaPrensi salonun nasıl bilmiyorum ama travertenler moda bu sene. Salonum ahşap desenli Tv ünitemde travertenli
Kuzularinanasi BongomyaPrensi onerim yok cunku biz cocuk oldu olali orta sehpamizi kaldirdik :) ama marka olarak kelebek severim urunlerini bizim de tv unitesi salon takimi vs hep kelebek ten
BongomyaPrensi yagmurkokusu_ traverten olarak aratırsam bulabilir miyim Evimizde ahşap bi masam var Koltuklarım vizon renk tekli koltuklar mürdüm rengi Büyük koltuklarim üzerine ekru renk örtü kullanıyorum şu yeni çıkan modellerden umarım anlatabildim 🤓
uykuseveruykusuzanne BongomyaPrensi teşekkür ederim. Alalı 6 yıl oldu ama hala severek kullanıyorum. Mondi mobilyadan almıştık. Hala bu model var sanırım mondiye de bakabilirsiniz. Sadece sehpalar biraz ağır, taşırken zorlanıyorum. Onun dışında çok memnunum
yagmurkokusu_ BongomyaPrensi Trendyolda var oradan almıştım. Ahşap zaten ama görüntüsü traverten çok yakıştırıyorum bu sene
Araldoram BongomyaPrensi Oval olanını kullanıyorum hiç problem yaşamadım ,nemli bezle felan siliyorum hiç renk atmadı kenarları ,çok şık duruyor kare olanda
BongomyaPrensi Araldoram cam olan değil mi herkes o kadar soğuttu ki iyice kafam çorba oldu 😂😂 birde normal sehpa olarak da almak istiyorum fakat aşırı kararsızım sehpa olarak bu model olucak resim ekliyorum