Tugcebb gulsahgunees benim ilk kullandığım biberon mamajoydu. Süt sağma makinen mamajo olduğu için hastaneye onu götürmüştüm. Philipsi bir hafta sonra kullanmaya başladım. Biz meme reddi yaşadık ama etken biberon mu bilmiyorum tabii
gulsahgunees oylesinebiri__ aktif emmeye devam ediyor mu çünkü sütüm az meme mama olarak ilerlemek istiyorum
oylesinebiri__ gulsahgunees evet aktif emiyor 5.5 aylık doğduğu günden beri Chicco kullanıyoruz meme reddi yapmadı şimdi mamajo da kullanıyoruz
gulsahgunees niloyaaa anne memesine benzeyen diye sormadım hangi biberon meme reddi yapmaz memnun kalanların fikrini sordum hiç bir biberonun anne memesine benzemediğinin bilincindeyim
gulsahgunees oylesinebiri__ uykudayken veriyorum meme reddi yapmasın diye ama anlıyor ve ertesi gün memeyi tutmuyor philips beni mahvetti
oylesinebiri__ gulsahgunees Philips çok övülüyor ama ben almadım Chicco da fiyat performans ürünü eczacı önerdi ilk doğduğu zamanlardi kullandık bu zamana kadar
blueberryyy__ gulsahgunees ben en başından beri mamajoo kullanıyorum hiç sorun yaşamadım emziğini de direkt tuttu
oylesinebiri__ gulsahgunees yani siz bilirsiniz ama ne mamajo nede Chicco meme reddi hiç yapmadı özelikle Chicco en iyisi diyebilirim Chicco gündüz kullanıyorum mamajo gece parladığı için rahat görebiliyorum biberonu