resim çekemedim çocuk acilde sıra bekliyorduk ne olduysa bi anda oturma yerlerinin kol koyma demirine kafayı vurdu vurmasıyla alnının bir anda davul gibi olması bir oldu neye uğradığımızı şaşırdık yetişkin acilden tomografi çektirdik 2 saat de öyle sonuç bekledik şişi biraz iner gibi oldu ama mosmor duruyor ve gercekten cok sis doktor kanama yok zedelenmiş sadece dedi ama icim hiç rahat değil 3-5 saniye içinde bir yumruk kadar şişti ilk defa böyle bir şey yaşıyorum şu an uyuyo kusması ya da göz kayması olmadı zaten hastaydı yorgun düştü ama bir şey olur mu uykusunda nasıl takip edebilirim acaba tekrar mı tomografi cektirsem bişey olsa anlar mıyım😭🤦🏻♀️ 2 yaşında