Merhaba oğlum 2 aylık bende sezeryan doğum yaptım. Oğlum için d vitamini pedia-d önermişti doktor. Biz de onu kullanıyorduk. Ben de D Vitamini olarak D-Colofer kullanıyordum. D-Colofer bitince doktor bana da Pedia-D yazdı. Ama kaç damla kullanacağımı söylemedi. Bebeğim için 3 damla kullanıyoruz. Yetişkinlerde kaç damla. Kullanan var mı ? Eczacı da söylemedi kaç damla olduğunu