yaman02 4. aydan sonra kundak önerilmiyor yarım bile olsa bebeğin dönme ihtimalinden dolayı, eğer çok ağlayan bi bebeğiniz varsa kucağınızda sakinleştirip hemen koymanız uygun olabilir çünkü benim kızımda desteksiz asla uyuyamıyor ama zamanla huy ve uyku şeklide değişiyor sakinlediğinde beşiğe koyup beşiği sallayıp hafifçe popoya piş piş deneyebilirsiniz zamanla bunu da azaltarak kesebilirsiniz