melikekoselii22 19 aylık kızım var hastaydı hastaneye götürdük doktor film istedi bende hamileyim 9 haftalık 15 20 saniye mecbur girdim tutmak için bir şey olurmu keşke hemşirelere deseydim girin diye
ekimkizi_ melikekoselii22 neden hamileyim giremem demediniz ki hicbir bilgim yok umarim bir sorun olmaz.
femay melikekoselii22 böyle durumlarda bu bilgileri kendinize saklamayın lütfen özellikle hamileler giremez diye belirtiyorlar. Bence yarın bir doktora danışın
mss_12 melikekoselii22 ben hamileyken hiç girmedim.doğurdum bebeğimin röntgen çekinmesi gerekti birde devlet hastanesiydi.görevliye söyledim emziriyorum ben giremem dedim mırın kırın etti giremem falan dedi .doktor bana girme dedi dedim seve seve girdi bu sefer.aklınızdan çıkmış olmalı .doktorunuza bi sorun bu durumu.
Ertugggg Ertugggg ay pardon emziriyorum dediniz gibi okumuşum ya keşke hamileyim deseydiniz özellikle soruyorlar hamile misiniz diye emzireni bile almıyorlat