belgin11
Benim de oğlum küvezde kaldı 8 gün 2 ay emdi bıraktı yanlız mama destekli gidiyorduk
Aptamil kullanıyorduk hiç uyanmıyordu ben 2 saate uyanıp mama veriyordum sonradan öğrendim ki aptamil çok şekerliymiş o da uyku yapıyormuş ondan tokluk hissedip uyuyormuş sonra bi çok marka denedik gaz yaptığı için şuan 5 aylık oldu aptamile geri döndük diğer hiç bir mamayı kabıl etmiyor