Prensesss_annesiii Kizlar bebegim 4 aylik yavas yavas tadimlik ek giga vermek istiyorum.yogurt verebilirmiyim sizler kacinci ayda basladiniz ve ne verdiniz
ipek_61 Prensesss_annesiii neden acele ediyorsunuz bize 4 aylıkken başlayabilirsiniz dedi doktorım ama ben başlamadım erken olduğunu düşünüyorum doktorumun düşüncesi de kızım meme+mama şeklinde beslendiği için başla dedi
My_son Prensesss_annesiii dun doktora goturdum kesinlikle bisey verme dedi boyu uzamis ama 500 gr almis sadece. 1 ay daha beklicez kilo alimina bakcaz oma gore mama vercez dedi yine de ek gıda degil dedi. Doktorunla bi gorus istersen erken cunku benim oglumda 4 aylik
Omerasaf38 Prensesss_annesiii ben sebze püresine başladım 2 gün önce yarında yoğurt vereceğim bence bi sakıncası yok ama ev yoğurdu olması gerekiyormuş ona dikkat et
Busraa15 Prensesss_annesiii vala bende başlamak istiyorum 4 aydan sonra 10 günümüz var ama bilmiyorum sütüm çok yarayışlı değil açıkçası ne kadar yiyip içsem de zaten almış başını gidiyor kilom bebeğim çok aşırı hareketli şimdiden oturmaya kalkmaya çalışıyor yatmak istemiyor o yüzden çok kilo almıyor gören zayıf mama ver kilo almamış küçük diyip duruyor ki eşim de bende iri uzun boylu insanlar değiliz maşallah iştahlı da versem yiyecek bazen aç mı ondan mı diyorum da bilmiyorum şu 4. Ay çıksın bende başlıcam meyve püreleri kendim yaptığım yoğurttan falan tabi emzirmeye devam
Omerasaf38 Prensesss_annesiii evet canım 4 aylığız ben yapmadım valla kaşık mamasından aldım e bebekten havuç patates bezelye karışımı vardı onu aldım
Egemre Prensesss_annesiii bugün 4.ay aşısına gittik sadece mamayla beslediğim icin ebe 6.aya kadar yarım çay bardağı ev yogurdu ver her gün dedi . Tabi 2 saatte bir 1 cay kaşığı olcak sekilde . Ama ekstra baska hicbisey vermiceksin diyede uyardi
Skn233 Prensesss_annesiii bende sadece mamayla besliyorum o yüzden ek gıdaya erken başlamayı düşünüyorum. Şuracıkta durayım da bende öğreneyim tecrübeli annelerden 2 aylığız henüz .
tugbaninpenceresi @Prensesss_annesiii merhaba, bizim de 15 gümümüz kaldı ek gıdaya geçişine, ama biz 6 aylık olucaz, ben de neyden başlasam diye sürekli onu düşünüyorum, havuç mu haşlasam versem eline, yoksa yoğurtla mı başlasam bilemedim 🙁