bayanevli3434 kızlar erkek bebek ismi sizce MİRAN ALP mi yoksa ALP GİRAY mı kulağınıza daha hoş geliyor?
[silindi] bayanevli3434 2 isimde 2li olarak cok uyumsuz zorlama olmus bence tek giray yada tek alp guzel
bayanevli3434 Hulyamiran bsrhsnc evet bende giray han da çok hoşuma gidiyor hepsi komutan lider isimler
bayanevli3434 Hulyamiran ay maşallah benimde çok hoşuma gidiyor, ama osmanlıda kullanılan unvan komutan beylerbeyi anlamında ama herkes doğulu sanıyor bu ismi
iki_prens_annesi_ bayanevli3434 Miran Alp daha hoş gibi geldi benim kulağıma benim küçük oğlumun adı da Furkan Alp ama herkes Furkan diyot Alp kimse kullanmiyor
bayanevli3434 cokbilmismom yaa benim miran alp çok hoş geliyor kulağıma, miran osmanlıda kullanılan beylerbeyi komutan unvanı, alp zaten yiğit demek giray da kırım hanında kullanılan komutan
Mommmyyyyyyyyy bayanevli3434 Miran Alp çok hoş geliyor kulağa. Benim oğlumun adıda Yavuz Alp ikili isimleri seviyorum