nnoktaa Zhra78 ortamı havalandırın. Yeterli oksijen olmamasından kaynaklanır. Çok mu sıcak çok mu havasız kaldı ocağın bulunduğı ortam?
pembekoalam Zhra78 nemlendirme cihazı da buna sebep oluyormuş canım. Geçenlerde böyle bir yazı okudum, şaşırmıştım.
Tatlican Zhra78 Bazen annemdede oluyor allaha şükür bir sorun olmadi ama icin rahat etmiyorsa işi bilen birine daniş derim
cansa Zhra78 gecen hafta bendede oldu. Aşırı kırmızı ve şiddetliydi. Hemen kapattım int de zehir saçtıgı yazıyodu. 4 5 saat sonra kendisi düzeldi.
balyavrum nnoktaa Aynen öyle. İnternette de yazıyor. Geçenlerde ablamda da oldu. Birkaç gün sonra bende de öyle yanmıştı. Geçiyor sonraları.
nnoktaa Zhra78 dairenize giren doğal gaz vanasını kapatıp yeniden açın. Aklıma gelenler bunlar. Eğer pencereniz üstten açılıyorsa sabaha kadar açık tutun.
Tatlican nnoktaa Yok yok gaz kokusu asla olmuyor sadece kirmizi yanıyor yani annemde öyleydi Bayannkinde koku varmiki
mervepar Devletimiz gaz değişimi yaptığında yani farklı bir ülke gazını bize gönderdiklerinde böyle yanması normalmiş canım geçen aynısını yaşadım ve arıza için aradım geldiklerinde böyle söylediler