busealknt makaslıyordum ben ama baya sıkıyordum yavaş gelsin diye ,bir de bazen önce sagiyordum tazyikli olan gitsin sonra emziriyordum ve ben yaslaniyordum bebek yukarıda kalacak şekilde emziriyordum bunlar bir nebze kesiyordu tamamen çözümü yok maalesef