bilinmeyen123 yeni gördüm cevabınızı.iki gün önce oğlumu doktora götürdüm.Persentil tablosuna göre gelişimi ortalamanın altında çıktı.Hemen memeyi keselim dedi.Gelişimi böyle devam ederse çocuk endokrinolojiye göndereceğini söyledi.Bide ben gece de emziriyorum.Başladım hemen sütten kesme operasyonuna.Sabır taşını hazırladım jel kıvamına getirdim.Öyle yüreğime oturdu ki bu şekilde kesemeyeceğimi anladım.Şefkatle sonlandırmaya karar verdim.Gece tam 3 saat aralıksız ağladı.O ağladı ben ağladım.Sonunda ağlamaktan yorgun düşüp uyudu.Hayatım boyunca unutamayacağım bir andı.Dün ikinci günümüzdü,gece uyandı meme istedi kararlılığımı anlayınca suyunu içti,kendi yatağına uzandı içini çeke çeke uykuya dalmaya çalıştı.Sürekli sıçradı ama sonun da uykuya geçti,bu kez yarım saat sürdü uykuya dalması ve çok ağlamadı.Gündüz tamamen kesmedim ama azalttım.Günde iki kere emziriyorum.Gece deliksiz uykuları başlarsa,gündüzde emzirme sürelerini ve sayılarını düşürüp tamamen bitireceğim.İki günde yeme konusunda bi şey değişti mi derseniz hala aynı.Çok iştahsız ve yemek yedirirken çok mutsuz.Ağzında bekletir durur.karşısında 3 saat beklediğimi bilirim.Anne olmak dert edinmekmiş.umarım tüm bebekler sağlıklı olur 🙏🏻