4 aylık bebeğim var gece uykusuna saat kaçta geçireceğime karar veremiyorum. Araştırmaları sonucu 20.00–20.30 civarında uyması gerektiğini öğrendim.
Fakat kiminle konuşsam çok erken olduğunu 10 civarı uyumasının daha doğru olacağını vs duyuyorum..
Zaten şu anda atak ayı olduğu için derin uykusu yok
En geç 2 saatte bir uyanıyoruz….
Sizler neler yapıyorsunuz..