Feyekum ilk sezeryanımdı 1 hafta içinde toparlandım daha önce de toparlanabilirdim belki de ama bebeğim emmedi sağım felan derken kendime pek vakit ayıramadım.Sizin ikinci olduğu için ilkinden tecrübelisiniz o yüzden heyecan vardır.Ama korkmayın tez zamanda iyileşirsiniz inşallah 🙏